Author: haikal ambri
•23.51


Syukran saya ucapkan kepada sahabat blogger saudari insalina kerana sudi memberi award ni pada blog saya yg tak seberapa ni.Sama2lah kita terus mekar berkarya di jalan Islam.Yang baik itu datang dari Allah s.w.t dan yg buruk datang dari kesilapan saya sendiri.Teruskanlah bertandang ke blog saya dan jgn lupa tinggalkan komen dan cadangan untuk perbaikan penulisan saya untuk di masa akan datang.Insyaallah :)
|
This entry was posted on 23.51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comment:

On 3 Jul 2009, 06.21.00 , matayangmelihat mengatakan...

salam

terima kasih kerana telah mengambil award tersebut. tidak sangka pula akan dijadikan sebagai entry di dalam blog awk. semoga jalinan ukhwah kita semua semakin kukuh dan mendapat keredhaan Allah...`Amin.