Author: haikal ambri
•05.19
alhamdulillah..tercapai juga hasrat hati saya nak buat blog setelah berkurun lamanya..hahaha saya buat blog ni pun sebab ader seorang teman ni beria2 nak sgt baca blog saya.ceritanya seperti ni:

pada suatu hari(beberapa bulan yg lepas)..hehe

~A(bukan nama sebenar)~:weh haikal..nak blog ko.bg aku leh tak?
Haikal: hmm..nak buat aper?
~A: bacalah weh..takkan makan kot
Haikal: sebenarnya aku mana ader blog..mana reti blog2 ni
~A~:hahah...tak caya aku..
Haikal: betullah tak der..
~A~: tak cayalah..takpelah tak nak beri kat aku..
Haikal: (dgn tetibe dapat idea nak tipu si A ni sebab asyik tak percaya sgt)..hmm..mana bleh bg ko baca..privatelah weh..
~A~:(setelah beberapa lama akhirnya si A mengalah) yelah2..takpelah tak nak bg..sapalah aku ni..
haikal:dengan perasaan bersalah(tipu dia..heheh) cubalah juga memandaikan diri buat blog..


begitulah ceritanya.aku pun mula baca blog orang untuk amik pengalaman n buat research skit.mcm2 blog aku jumpa..yg kutuk mengutuk,yg berdakwah, yg asyik crita aper dia buat dari pagi sampai mlm..(gosok gigi pun nk bgtau..aish..).kiranya ader pro n kontranyalah..tapi bg aku blog ni sebagai wadah untuk kita curahkan idea dan pendapat,luahan rasa diri tetapi dgn niat untuk berkongsi.tapi sebenarnya ini semua bergantung dgn si blogger mcmana dia rencanakan hala tuju penulisan diri.pada pendapat saya tak perlulah kita gunakan medium blog untuk mempromosikan diri..dan tak sepatutnya..kesimpulannya,semuanya tergantung pada niat...


psst:~aper plak yek niat aku..??hehehh....
|
This entry was posted on 05.19 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.