Author: haikal ambri
•01.30

Saya baca kisah tentang agenda Zionis di laman ini. Hati saya berdegup kencang, penuh bimbang. Saya tahu mungkin ramai yg dah membacanya, melalui email yang di forward dan melalui laman sesawang (saluran maklumat yg semakin sebati dengan masyarakat kini) tapi ramai juga yang tak ambil peduli. Sesungguhnya hanya Allah yang mampu membuka hati.
Saya manusia mudah lupa. Kalian juga manusia. Dan menjadi tanggungjawab kita untuk saling mengingatkan. Paling penting dan utama, saya perlu ingatkan diri saya sendiri agar tak menjadi penyumbang kepada kejayaan Zionis.
Apa yang saya baca di sini adalah sebahagian kecil dari keseluruhan artikel yang dikumpul berkenaan protokol Zionis. Dan ya... entry ini adalah copy paste saja.
Protokol ke 10 Zionis mengandungi 8 perkara:
1. Song....
Lagu-lagu yang menghiburkan. Jika ada anak-anak yang tak tau mengucap tetapi boleh menghafal lagu Hindustan atau Inggeris yang panjang berjela... Ada anak-anak yang tak hafal Fatihah, tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berdepa depa. Berjaya sudah Zionis.... Hingga kita terfikir..... bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?
2. Sex.....
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex dimana-mana, di kaca tv, dalam filem, dalam iklan... babak sex amat lumrah. Kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex. Filem 18SX amat laris berbanding filem U. VCD lucah mudah didapati dan harganya amat murah. Adakah filem yang tiada adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh zionis laknatullah......
3. Smoke....
Rokok. Menjadi kegilaan para remaja sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok. Malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau digelar "up to date"..Dulu yang merokok ini golongan pelacur saja ataupun penari kabaret (aku tengok dari filem P Ramlee). Ciss yahudi... berjaya lagi kamu.... (Jom ramai-ramai kita jayakan kempen anti rokok)
4. Sport...
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan, hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss. Bukan yang bermain sahaja tak sembahyang, yang menonton pun tak sembahyang juga. Kalau menonton di rumah, akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL.... Zionis gol lagi.... Sampai ada ulamak kata, kerana sukan, sembahyang boleh tangguh. Masya-Allah...
5. Fun..
Hiburan. Di mana-mana pun kita dapat hiburan yang melalaikan. Kalau kita lihat dalam 100 majalah, mungkin 99 adalah majalah hiburan. Kalau ada konsert, sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang. Dan bila ke konsert, pelbagai maksiat akan diselit masuk.... Zionis terhibur lagi....
6. Female...
Perempuan. Tawaran Zionis yang amat mengasyikkan, terutama dalam iklan. Iklan yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan, tapi tetap menggunakan perempuan sebagai penarik. Kalau kita ke kedai bateri kereta, di hadapan bateri terpampang gadis dengan pakaian tidak menutup aurat beraksi. Apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan? Zionis bersorak lagi.....
7. Fashion....
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam. Sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat. Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang sampai menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi teruklah. Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan. Bila warnakan rambut, mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung, bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu... Kalau dah rambut diwarnakan, sembahyang pun tak sah, malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air. Itu tak kira yang cukur bulu kening lagi... Zionis ketawa lagi....Umat islam sudah jadi macam Zionis....
8. Food...
Lagi satu kegilaan umat Islam terutama makanan dari Barat termasukalah McD , KFC , Pizza Hut dan seribu satu macam lagi. Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah seolah dipandang hina. Masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan je. Tapi makanan Barat menjadi kebanggaan. Bila makanan datang dari Barat, adakah kita yakin tentang halalnya? Contohnya Kentucky, rempahnya datang dari Amerika. Siapa nak pergi check...halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap. Maka lahirlah umat Islam yang bukan perangai saja macam zionis... tetapi berfikiran pun macam zionis...Nauzubillah.....Zionis makan Islam lagi...
psst: 4S dan 4 F. Itu baru protokol yang ke 10 dari 24 protokol semuanya. (Protokol Zionis adalah satu perancangan terperinci dan teliti, ianya adalah hasil satu kongres Yahudi antara bangsa yang telah berlangsung di bandar Bal di Swizland pada tahun 1897, yang dipengurusi oleh Teodur Hardzal). Protokol yang lain-lain entah macam-macam lagi.
Kalau kita sayangkan dan cintakan Islam, sayang dan cintakan Allah dan Rasul, kenapa kita mesti biarkan Zionis berjaya dalam segala agenda mereka? Cinta bukan sekadar ungkapan, tapi juga perbuatan.
Persoalannya ialah kenapa kita biarkan hati kita buta oleh cinta pada yg tak sepatutnya? Ya Allah... Bantulah kami, selamatkan kami... Bukakan pintu hati kami akan cahayaMu menyinari ruang hati.
|
This entry was posted on 01.30 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.